Stordal - avdeling

Små barns læring: møter mellom barn og voksne i barnehagen
Huskelisten er tom
Vis
Forfatter
Tittel
  • Små barns læring: møter mellom barn og voksne i barnehagen
Medansvarlig
Språk
  • Språk: Norsk (Bokmål)
Klassifikasjon
Emne
År
  • 2013
Noter
  • Små barns læring handler om møtet mellom barn og voksne i barnehagen. Boken bygger på en svensk undersøkelse av den pedagogiske virksomheten for de yngste barna i førskolen, hvor målet blant annet var å gi et bilde av det pedagogiske arbeidet på bakgrunn av visse aspekter ved læreplanen samt ved å studere den barnehage ansattes arbeidsmåter. Arbeid med små barn handler ikke bare om effektivitet, men også om dyktige pedagoger og betingelser for et nært samspill. Har bibliografi, innholdsfortegnelse, noter
ISBN
  • 9788205431157
Tilgjengelige
  • 0/1
Venteliste
  • 0 (0)
*00002214cam a2200397 c 4500
*001110935
*003NO-OsBA
*00520220918185150.0
*007ta
*008130213s2013           e ||||||0| 0 nob|d
*019  $bl
*020  $a9788205431157$cNkr 369.00$qh.
*035  $a(NO-OsBA)0299905
*040  $aNO-OsBA$bnob$ekatreg
*0411 $anob$hswe
*082  $a372.21$qNO-OsBA$25
*1001 $aJohansson, Eva$d1949-$0(NO-TrBIB)90271591$4aut$81
*24010$aMöten för lärande
*24510$aSmå barns læring$bmøter mellom barn og voksne i barnehagen$cEva Johansson ; oversatt av Mette-Cathrine Jahr
*264  $aOslo$bGyldendal akademisk$c2013
*300  $a231 s.
*336  $atekst$0http://rdaregistry.info/termList/RDAContentType/1020$2rdaco
*337  $auformidlet$0http://rdaregistry.info/termList/RDAMediaType/1007$2rdamt
*338  $abind$0http://rdaregistry.info/termList/RDACarrierType/1049$2rdact
*386  $mKjønn$af$811
*520  $aSmå barns læring handler om møtet mellom barn og voksne i barnehagen. Boken bygger på en svensk undersøkelse av den pedagogiske virksomheten for de yngste barna i førskolen, hvor målet blant annet var å gi  et bilde av det pedagogiske arbeidet på bakgrunn av visse aspekter ved læreplanen samt ved å studere den barnehage ansattes arbeidsmåter. Arbeid med små barn handler ikke bare om effektivitet, men også om  dyktige pedagoger og betingelser for et nært samspill.
*520  $aHar bibliografi, innholdsfortegnelse, noter
*650  $aBarnehagepedagogikk$0(NO-OsBA)1112003$2bibbi$9nob
*7001 $aJahr, Mette-Cathrine$d1948-$4trl$0(NO-TrBIB)3091952$811$82
*852  $h372.21$iJOH
*85641$aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/09ff20bd-97fc-4964-b1b1-998c50651e2f/cover/original.jpg$3Omslagsbilde
*85641$aaja.bs.no$qimage/jpeg$uhttps://media.aja.bs.no/09ff20bd-97fc-4964-b1b1-998c50651e2f/cover/thumbnail.jpg$3Miniatyrbilde
*950 0$aPedagogikk$xBarnehager$zBarnehagepedagogikk$9nor
*950 0$aFørskolepedagogikk$zBarnehagepedagogikk$9nor
*950 0$aBarnehager$xUndervisning$zBarnehagepedagogikk$9nor
*996  $uhttps://bibbi.mikromarc.no/mikromarc3/Detail.aspx?Unit=6475&db=bibbi&ID=510959&SU=6475$zlocal
^
Det finnes ingen anmeldelser for denne boken.
Klikk her for bli den første til å gi din mening
Vis
Lukk
Bilder 
Send til
Eks. navnStatusForfallsdatoTilhørerHylle
Ex1Utlånt04.11.2025Stordal - avdeling372.21